ASA Group je najveći privatni poslovni sistem u Bosni i Hercegovini koji svojim djelovanjem utiče na razvoj domaće ekonomije.

Članica ASA Group, društvo Establish d.o.o. za ekonomski, finansijski i pravni konsalting usmjereno je na pružanje finansijsko-računovodstvenih usluga, kao i širok spektar IT usluga i rješenja, te bogat izbor proizvoda koji zadovoljavaju savremene poslovne procese. Radimo zajedno sa našim klijentima kao partnerima i fokusiramo se na timski rad, nudeći cjelovitu podršku, od savjeta do rješenja. Krajnji cilj je da klijentu ponudimo više od usluge. Naše opredjeljenje je pronalazak i implementacija rješenja za naše klijente, rješenja koja stvaraju potrebnu vrijednost za klijenta i obuhvataju njihov poslovni razvoj.

Ukoliko ste spremni za nove izazove, posjedujete iskustvo u radu i/ili pružanju računovodstvenih usluga klijentima, analitični ste i volite brojke, usmjereni na detalje, tačnost i preciznost, kao i na visoke standarde kvaliteta u radu i pružanju usluga, predlažemo da se prijavite na otvorenu poziciju:

(SAMOSTALNI) STRUČNI SARADNIK ZA RAČUNOVODSTVO

Vaši zadaci:

  • Knjiženje svih poslovnih događaja kroz finansijsko računovodstvo;
  • Osiguravanje ažurnog zatvaranja uplata;
  • Pripremanje podataka za potrebe izrade konsolidovanih izvještaja;
  • Organizovanje i dostavljanje potrebnih podataka i dokumntacije eksternim auditorima, kao i drugim licima angazovanim od strane Društva na drugim poslovima;
  • Izrada seta finansijskih izvještaja u skladu sa Zakonom o računovodstvu i poreznih prijava u skladu sa pozitivnim zakonskim okvirom;
  • Kontrola salda konta glavne knjige i usklađivanje sa analitičkim evidencijama kao i usaglašavanje salda po kupcima i dobavljačima;
  • Kontinuirano unapređenje poslovnih procesa;
  • Ažurnost u upravljanju i arhiviranju dokumentacije;
  • Održavanje kvalitetne, učinkovite i dugotrajne saradnje sa kolegama i klijentima.

Od Vas očekujemo:

  • VSS ili Bachelor, ekonomskog usmjerenja
  • Radno iskustvo od najmanje 2 godine u području računovodstva
  • Poznavanje poreskog sistema, računovodstvenih standarda i zakonskih propisa
  • Poželjno posjedovanje certifikata samostalnog računovođe i važeće licence
  • Poznavanje rada u MS Office – poželjno napredno poznavanje rada u MS Excel
  • Poželjno poznavanje engleskog jezika – u govoru i pismu
  • Posjedovanje sljedećih kompetencija i interpersonalnih vještina:
  • izuzetno razvijene numeričke sposobnosti i usmjerenost na detalje
  • razvijeno analitičko i sintetičko razmišljanje
  • izražen kvalitet u radu, preciznost i tačnost
  • samostalnost u rješavanju problema
  • izražena usmjerenost na timski rad