Prateći trendove i standarde u oblasti Informacionih tehnologija i razvoja softvera, implementiramo provjereno uspješna tehnološka i razvijamo pouzdana vlastita rješenja, skrojena prema specifičnim potrebama svakog klijenta. Naši timovi su implementirali Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics CRM u raznolikim, ali zahtjevnim poslovnim okruženjima, te vlastita rješenja prema potrebama klijenata, kao što je MAT, softver za robno-materijalno poslovanje i praćenje proizvodnje. Establish također implementira softver za poslovnu inteligenciju koristeći SAP Business Objects, Cyrstal Reports i Xcelsius alate i rješenja.

Poslovna inteligencija

Poslovna inteligencija (Business Intelligence, BI) je skup metodologija i softverskih alata, koji omogućavaju korištenje podataka iz arhive podataka (Data Warehouse) i njihovo pretvaranje u informacije potrebne za donošenje poslovnih odluka.

Business Intelligence (BI) omogućava poboljšanje uvida o tržištu kao i organizaciji firme, jer pruža bolje razumijevanje dostupnih poslovnih podataka. Ovi poslovni podaci mogu biti baze podataka, podaci o proizvodnji, prodaji, marketingu ili bilo koji drugi podaci važni za poslovanje.

Ovaj proizvod Establish-a je posebno namijenjen top menadžmentu, koji često nema sve informacije o svom poslovanju. Informacije su sakrivene u bazama podataka, glavnoj knjizi, računima dobavljača, skladištima, podacima u Excel-u, kojih ima koliko i zaposlenih u firmi. Ovi problemi se rješavaju integracijom podataka i kreiranjem dimenzija na osnovu kojih se žele posmatrati podaci. Birajući dimenzije dobijaju se interaktivni izvještaji, prilagođeni klijentovim potrebama. U okviru ovog proizvoda Establish nudi i posebne Dashboard-e, koji top menadžmentu firme daju trenutni i historijski prikaz informacija u kompaniji, prilagođen njihovim potrebama.

Microsoft Dynamics NAV

ERP rješenje za mala, srednja i srednje velika preduzeća

(ranije Navision) donosi sveobuhvatne funkcionalnosti za upravljanje poslovanjem, od finansija do upravljanja lancem snabdjevanja, proizvodnjom i još mnogo toga. Povezuje sve dijelove vaše organizacije, dajući vam jasan uvid u sve detalje i bolju kontrolu nad svim segmentima poslovanja. Uz navedeno, podržava i izuzetno specifične djelatnosti zahvaljujući veoma moćnim rješenjima koja je kreirala mreža Microsoft partnera.

Microsoft Dynamics NAV je ERP rješenje, koje se temelji na Microsoft tehnologiji i tako slijedi trend povezanosti, komunikacije s kancelarijskim poslovanjem, te upravljanjem s dokumentima i procesima.

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft DYNAMICS CRM pomaže malim i srednjim preduzećima i odjelima većih organizacija povećati uspješnost poslovanja i poboljšati pružanje usluga klijentima te omogućuje donošenje čvrsto utemeljenih poslovnih odluka.
Microsoft CRM je integrisan s paketom Microsoft Office, programom Microsoft Dynamics za Upravljanje finansijama i drugim poslovnim sistemima, te na taj način omogućuje zaposlenicima cjelovit pregled informacija o klijentu. Naročito je dragocjena jednostavnost integracije s paketom Microsoft Office, što zaposlenicima omogućuje pristup informacijama u sistemu Microsoft CRM iz paketa Microsoft Office Outlook, te mrežni ili izvan mrežni rad uz pristup funkcijama prodaje.

Microsoft Dynamics CRM je važna poslovna strategija koja čini vaše poslovanje posebnim i različitim od načina poslovanja vaše konkurencije.

Sakupljanje značajnih informacija o vašim klijentima i vođenje evidencije o njima kroz CRM, omogućiće vam da im posvetite posebnu pažnju i preduzmete odredjene akcije u cilju poboljšanja odnosa sa njima i međusobnog povjerenja, što dovodi do osvajanja većeg dijela tržišta u odnosu na konkurenciju.

ŠTA JE U STVARI MICROSOFT DYNAMICS CRM ?

Microsoft Dynamics CRM nije softver kao što na prvi pogled izgleda, već jedna veoma moćna strategija dizajnirana da vam pomogne da unaprijedite poslovanje, da se krećete naprijed, usavršavate i postignete maksimalne rezultate.

Microsoft Dynamics CRM podržava sve vaše sektore kroz module unutar njega, kako bi međusobno sarađivali. Ti moduli su PRODAJA, MARKETING i SERVISNE USLUGE. Oni omogućavaju da se stvori jedna dobra baza podataka kojoj će svi sektori unutar kompanije moći da pristupe i koriste informacije u cilju veće efikasnosti rada sa klijentima.

Microsoft Dynamics CRM je u potpunosti prilagodljiv, integrisan alat koji u postojećem poslovnom okruženju pokriva sve aspekte efikasnog rukovođenja korisnicima i informacijama, povećava produktivnost, pruža superiorni korisnički servis i može biti dragocjen izvor informacija pri donošenju važnih strateških i poslovnih odluka.

Microsoft Dynamics CRM – Sales uključuje sve zadatke vezane za kreiranje mogućnosti i zatvaranja prodaje. To uključuje:

  • Pronalaženje i servisiranje potencijalnih klijenata, kontrolisanje prilika tj. poslovnih šansi
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje klijentima
  • Praćenje nivoa zatvaranja prodaja
  • Upravljanje, kontrolisanje i praćenje komunikacije izmedju prodajnih timova i klijenata
  • Započinjanje marketinških kampanja sa merenjem uspeha
  • Održavanje baze podataka sa informacijama u vezi vaših proizvoda u jednostavnoj i lako dostupnoj formi. Vaš prodajni tim će uvek pri ruci imati sve potrebne informacije.

Microsoft Dynamics CRM – Customer services modul je osmišljen da poveća efikasnost pružanja usluga, kako bi bili sigurni da će pružene usluge uvek biti na najvišem nivou.

Ovaj modul ima u sebi alat koji klijentima pruža različite vrste podrške, na taj način im pomaže i omogućava jedan interaktivni, interpersonalni servis usluga kao što su preusmjeravanje poziva i raspoređivanje zahtjeva, upravljanje prometom, evidentiranje i praćenje poziva, prava ili žalbi klijenata i rješavanje njihovih problema.

Microsoft Dynamics CRM – Customer services modul najkraće rečeno pomaže customer service-u da:

  • Što lakše riješi problematične situacije
  • Poboljša vezu sa klijentima
  • Omogući bolje praćenje kontakata i aktivnosti

Microsoft Dynamics CRM – Marketing omogućava sektoru marketinga da kreira i  analizira određene segmente klijenata i sprovodi marketinške kampanje kako bi se postigi željeni ciljevi.

Marketinške kampanje omogućavaju da se analiziraju rezultati kako bi sektor marketinga mogao da donosi odluke u cilju ostvarivanja veće zarade. Marketing će koristiti te podatke za planiranje, predviđanje i daleko efikasnije ciljanje.

Marketinška kampanja uključuje sve zadatke povezane sa marketinškim aktivnostima koje se sastoje od:

  • Marketing plana i budžetiranja
  • Kreiranja i upravljanja ciljnim grupama klijenata
  • Kreiranja i planiranja kampanja
  • Izvršavanja i upravljanja kampanjama
  • Praćenja marketinških anketa

MAT

 Informacioni sistem MAT (PreventMat) je nastao kao podrška radu i vođenju robno-materijalnog knjigovodstva u fabrici kože Prevent Leather.

Putem specijaliziranih modula prati proizvodnju kože, od ulaska sirovina u sistem (sirova koža i hemikalije), kroz sve faze složenog proizvodnog procesa, i na kraju do gotovog proizvoda (gotova koža) i krojenja kože na otkrojke koji ulaze u proizvodnju automobilskih presvlaka. Prati se tok materijala i procesa, te je tako u svakom trenutku moguće za svaki artikal odrediti

  • Sirovine i poluproizvode od kojih je nastao
  • Proces i faze procesa koje je prošao
  • Prosječne i stvarne cijene koštanja nastalog proizvoda
  • Korištene recepture sa stvarnim i planiranim utrošcima
  • Rad mašina i operatera sa cijenama
  • Kretanje artikla po skladištima
  • Pregled prodaje artikla po kupcima i fakturama

Sve ovo omogućava da MAT pohranjuje i plasira informacije ciljnim skupinama koje ih mogu koristiti za različite vrste analiza, izvještaja i statistike s ciljem unapređenja poslovanja. Sistem je fleksibilan, te se lako prilagođava promjenama u proizvodnom procesu i prati dinamiku rada fabrike.

MAT pokriva kompletan proizvodni ciklus putem specijaliziranih modula.

Svaki od modula uključuje različite vrste transakcija (kao što su otvaranje i vođenje radnih naloga, kreiranje prijemnica i otpremnica sa skladišta, vođenje receptura, kreiranje međuskladišnih dokumenata, kreiranje nabavnih i prodajnih naloga i faktura, itd.), šifarnicima, te izvještaja koji su od interesa za odgovarajući profil korisnika.

Zahvaljujući svojoj modularnosti i strukturi, MAT je fleksibilan za nadogradnju i proširenje novim funkcionalnostima i modulima prema potrebama klijenta. MAT je moguće povezati i sa vanjskim sistemima. Primjer uspješnog uvezivanja je integracija sa programskim rješenjem Navision, koji iz MAT-a preuzima potrebne informacije za dalju finansijsku obradu. MAT je uvezan sa Bussines Inteligence platformom, te je zahvaljujući tome korisnicima omogućen pristup velikom broju dinamičkih izvještaja sa nizom korisnih informacija o poslovanju i radu fabrike.